fredag 14 februari 2014

Vardag

Att tiden går så fort. Redan mitten av februari. Var inte längesedan det var jul, o det märks hemma för på balkongen sitter  belysningen kvar. Kanske kommer den bort i helgen? Eller nästa vecka.. 
Var o besiktiga bilen för ett tag sedan, började m att jag tankade bilen o märkte att det var dåligt m luft i ena däcket. Visade sig att ventilen läckte. In på verkstaden på macken. 30 min innan min tid på besiktningen. Han bytte snabbt ventilen o jag hann i tid. Då fick jag reda på besiktningen att spindelleden var tvungen att bytas. Ringde bilfirman där vi köpte bilen o efter lite snack o efterforskning kom de fram t att vi fick ny led gratis. Det var väldigt skönt! Men sicken dag. 
Annars rullar allt på, har äntligen kommit igång m min träning. Två dagar i veckan åker jag t gymmet innan jobbet. Känns bra att ha kommit igång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar