lördag 21 december 2013

Nyfiken

Jag är otroligt nyfiken av mig. Som vilka som följer min blogg. I statistiken ser jag att bloggen följs av ngn från  bla USA, Sydkorea och Ryssland. Spännande.
Att det är jul och att min man köpt julklapp till mig. Det gör mig oxå väldigt nyfiken, vad har han hittat på iår? Han har lyckats med sina inköp tidigare år så jag blir nyfiken på vad det kan bli i år.

Häromkvällen sa maken till mig att 16:30 på min födelsedag skall jag vara snyggt klädd och redo att ge mig av. -o inga frågor, sa han. Idag var jag tvungen av nyfikenhet att fråga om jag skulle se till att barnen skulle vara redo då oxå. -bry dig inte om dem, blev svaret.  Så jag gissar på att vi ska ut o äta.
Får hålla.mig tills den andre helt enkelt. Förstasida jag ju få min julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar