måndag 22 april 2013

Tycka synd om sig själv

Det är inte ofta jag tycker synd om mig själv men nu gör jag det. I lördags for min käre make iväg på borta match. 11/2 dygn skulle han vara iväg. Jag o barnen skulle ha mysigt ihop var min tanke. A lekte biltvätt på balkongen o jag o H lekte inne. Sen började Bolibompa o A kom in satte sig i mitt knä o tecknade/sa att han hade ont i halsen o ville åka gul wiiwii. Ambulans. Sen hosta han till o sen var det kört. Magsjuka. Som han spydde båda två fick hoppa in i duschen. Då piggna A till o jag hann lägga H. Hoppades att det kanske räckte m en spya. Va fel jag hade kl två på natten var sista gången. Kl fyra satte det igång på mig. Fast andra vägen. Söndagen tillbringade jag liggandes på golvet i vardagsrummet, barnens rum eller sittandes på dass. H understimulerad, A halv pigg o jag helt ur form. Längtandes efter maken. Halv nio på kvällen var han hemma nio sov jag. Idag gäller det få i sig lite fast föda o få igång krafterna. Gäller nådde mig & A. H fick gå t dagmamman så vi har ngn chans att samla krafter . Så efter denna hemska helg tycker jag synd om mig själv:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar