måndag 18 juni 2012

Det löser sig.....

..Sa han som sket i vallhalla:)
Ibland så händer grejer bara så där..o då på ett väldigt oväntat bra sätt. Som egenföretagare har man alltid en liten inre stress om hur allt ska gå. Speciellt när man har fler än sig själv att tänka på. Jag har i månader haft en ständig ångest för mitt företags bokföring. Hinner inte riktigt med att göra den...så i förra veckan träffade jag en bokförings firma. Kändes väldigt bra att lämna över allt till dem. Nu ska bara alla papper fram.
Idag har jag haft ett otroligt telefon samtal. Det var en vårdcentral som ville att deras Patienter skulle få komma t mig:) det rör sig om 60 patienter som ska komma på remiss. Tror inte att jag kan få alla att komma t mig men säger man 50 pers kommer 4 ggr/år gör det väldigt mycket för mig. Känns som jag går en spännande framtid till mötes!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar