söndag 11 mars 2012

härliga helg

Nu har vi varit och bowlat igen, lite tragiskt att man är så dålig att A & E fick högre poäng, men jag kom inte sist iallafall och det är ju alltid ngt. A tyckte det var lika kul som tidigare, så detta får nog bli en aktivitet vi gör fler gånger. Efter bowling blev det pizza och shlagerfest hemma med småkusinerna o deras päron.
Idag var vi iväg till Willes sport i lerum som hade 50% på allt. DEt var väldigt utplockat men jag blev mycket nöjd med besöket, jag fick mig ett Fjällrävenregnställ. Jag har inte haft ett riktgt bra regnställ sen morsan köpte ett Helly Hansen när jag var i yngre tonår. Så nu kommer vi se så fina ut när det regnar jag i mitt röda & P i sitt blåa ställ:) Jag passade även på att få mig en ny keps. P fick sig ett par fjällrävenbyxor och A en hjälm för skid/pulkaåkning( nu hoppas jag inte att det blir användning av den mer i vår) och ett par solglasögon.
Efter shoppingen begav vi oss till kanonlekplatsen i Lerum. När vi varit där tidigare har det aldrig varit så mycket barn men det var det idag. Vi njöt av solen och fikat och A hade hur kul som helst.
En härlig helg helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar